Beskrivning!

Här kmr beskrivningen för hur ni beställer en gratis header till er blogg.se blogg av mig!!

1. Gå till din e-post

2. Klicka så att du skickar ett mail till:
[email protected]

3. Ämnet på mailet ska vara: Blogg Design!

4. I mailet ska du svara på dem här punkterna!!



Färger till designen-
(Här säger ni vilka/vilken färg jag mest ska använda i designen)


Ska headern va med bara bilder elr Nåt annat-
(Här skriver ni hur ni vill att headern ska se ut)
.

Vilka text stilar du vill ha på bloggen-
(Här skriver ni vilken Text "textsnitt" ni vill att jag ska använda)


Bakgrund- Tex:
(Här skriver ni vilken bakgrund ni vill ha på headern och på själva bloggen)


Extra detaljer-
(Här skriver ni om ni vill ha nåt extra i designen, Tex: Rosetter o.s.v)


Blogg ikon-
(Här skriver ni hur ni vill att blogg "Ikonen" ska se ut)


Headern-
(här får ni skriva era önskemål om hur ni vill att headern ska se ut..)


Övrigt-
(Om ni har nåt övrigt ni vill skriva om hur designen ska va, skriv det här!)


5. Skriv:
Bloggens loggin
(Asså vad för mail & lösen ni har till bloggen) Bloggens namn o.s.v!

6. Skicka iväg mailet och
skriv gärna annat oxå i mailet om du har nåt på hjärtat elr nån synpunkt o.s.v!!

7. Vänta på att jag svarar!!
I svaret skriver jag
kanske har yttligare några frågor om hur designen ska se ut!! m.m.!

Om jag har glömt att skriva nåt i det här inlägget, kommentera bara!!

Kramizzar Jullan!!<333

Dessto fler designer att designa dessto bättre!!<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback