Tårarna kan ingen stoppa...

Hej, hej.. =(

Just nu sitter jag ensam hemme och försöker läsa en bok.. men ögonen är täckta av tårar så det går inte så bra.. <333 Jag var för svag för att gå till skolan idag.. Jag saknar min lilla Lisa to mutch :(
*gråter*

Igår hade vi begravningen för henne.. och innan jag sommande ville jag bara ta upp henne ur graven och krama henne♥ :(

Så jag grät typ 100 liter vatten inatt.. "kändes det som iaf.."

Hur kunde det gå så??


På morgonen när jag var påväg över till Anna skulle jag ge mina små Naniner mat.. och när jag ställde in maten i buren kom bara Molly & Musse ut ur deras "Sovhörna" men Lisa låg kvar trots att det var hennes favvo mat! Så jag undrade om hon typ försovit sig elr nåt, så jag öppnade deras bo/ sovhörna och då låg hon bara där!! Hon andades men vill inte röra på sig! Så panik slaget ringde jag Anna och mamma.. Sen efter en stund hade Anna kommit vi hade lagt en varm halsduk runt henne och massor av halm.. Jag hade fått henne att äta en liten tugga och drick lite, lite men hon tuggade väldigt långsamt. Sen var Annis tvungen att gå till skolan, och mamma som redan var på jobbet,
(asså både mamma & pappa hade åkt innan vi märkt vad som hänt med Lisa)
Sa att jag nog oxå borde gå iväg till skolan.. Så jag satt kvar ca 20 minuter till vid Lisa och gosade med henne och gav henne vatten m.m. sen sa jag hej då till henne och dem andra kaninerna en sista gång.. (Det var värkligen en sista gång till Lisa D':)
Sen när jag vart i skolan ett tag, och alla undrat vad som hänt m.m. så var det till slut dags för lunch, så jag kastade snabbt i mig litte pyttepanna sen gick jag Fanny & Ida hem på lunch rasten för att titta till Lisa<33 och när vi kom fram satt redan Annis mamma Lotta utanför buren.. Hon sa
-Hon verkar inte må så bra..
Men jag trode inte att hon menade att hon dött... Så när jag såg henne ligga d-ö-d.. inne i buren brast jag ut i gråt... Sen gick jag tillbacks till skolan för jag orkade inte vara ensam hemma och gråta, så jag gick klart skoldagen som bestod av Eng och Idrott, sjävklart grät jag SPR mkt!! Och när jag kom hem mötte pappa upp mig.. Efter det köpta vi blommar o.s.v och sen var begravningen..
Jag har nog aldrig, verkligen aldrig gråtit så mkt!! :(

Och jag vill tacka alla minna vänner och alla dom andra som hjälpte till och stöttade mig... :) *snyft*


Och om nån där ute tkr jag är töntig som är så ledsen över en lite kanin, så säger jag bara att jag skiter fullständigt i er!! Då vet ni inte hur det känns att förlora nån man älskar!!

Stor elr liten snäll eller jobbig det spelar ingen roll det är lika jobbigt ändå..



Kommer alltid att älska dig!!<33

Ps. Molly är jätte ledsen över att hennes syster bästa vän och den hon alltid litade på har dött.. Men Musse ger jätte mkt stöd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback